Helgen

God kväll på er!
Jag hoppas att ni har haft en underbar helg! Min helg har varit bra, men den har gått alldeles för snabbt. :/ Tiden bara rusar iväg... Jag blir riktigt rädd ibland... Hinner ingenting känner jag! Men visst, man har ju anledning till att vilja att tiden ska gå snabbt iofs... Men om tiden går så här fort när man är gravid... hur fort kommer den då inte att gå efter graviditeten??
Nåja, tänkte berätta lite om helgen! I fredags var vi hos familjen Hansson och firade Tuvas 11-års dag i efterskott. Vi blev bjudna på en jättesmarrig middag bestående av Kycklingfilé med Parmaskinka i Balsamicosås med Rotfrukter till... Supergott! Jag älskar Balsamico! Till efterrätt blev det en jättegod Scweizernötkaka med vaniljglass. Ljuvligt!

Igår körde vi till huset.. Lade klart golvet i vårt sovrum. Skönt att det me är klart!! Och idag har vi fortsatt att greja i huset... Rivit ner mer tapeter så nu ska det förhoppningsvis inte bubbla sig mer när vi (peter) spacklar.. Målade lite i vardagsrummet också. Blir fint med vitt minsann =) Linda var och hälsade på en sväng idag me... skoj me besök! =) Körde bort till mamma å pappa å fikade på en kaka som jag bakade... Den blev riktigt god faktiskt! Chokladfudgekaka hette den... Mmmums =)


Paket till Tuva!


Och ett litet kort som jag scrappat ihop =)

 
*Lilla Jag*                                              *Stora Jag*


Nej nu ska jag sova =)

Ha det toppen!
Puss !


Kommentarer
Hanna

Shit vad du växer gumman..! =) Du är nog dubbelt så stor om magen än mig :P Du kanske ha en stor tjejja där inne? ;)

Så fint kort du gjort till Tuva! Kul att scrappa lite.. var evigheter sedan jag gjorde!



Pussa

2010-09-27 @ 11:01:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0