Oh Happy Day!

God kväll på er!
Hoppas er lördag har varit bra =)
Idag har jag och mamma varit i Nättraby och köpt lite blommor =) Jag köpte Kungsängsliljor, fuschsior mm... =) Skoj! När vi kom hem hit igen åt vi lite Äppelkaka med vaniljsås som jag gjorde i morse... Alice sov hela natten fram till kl halv 7... då var vi alla utvilade så vi gick upp... Inte ofta jag går upp så tidigt minsann :P
Men så e jag trött nu ist :S
Alice har varit rätt så trött idag... Men hon har inte velat sova! Har fått ut flera gånger me vagnen för att hon ska somna :P Men mellan varven har hon varit glad iaf... Hon ääälskar verkligen att leka "Tittut" Har skrattat (högt) så hon kiknat idag! Mitt lilla gosegryn!
Ikväll har Linda & Lilla Tindra varit här =) Trevligt!! Vi har kollat på tv å fikat lite =) Linda hade köpt jättefina kläder till Alice... Tack så mkt =) Och av Tindra vann jag å Peter varsin present på lotteri :P:P

Glad.....



Gladare....



Gladast!!!





Ibland vill jag bara äta min gosefis!!! Hur go får man va :P
(bjuder på den hemska bilden på mig)


Kommentarer
Hanna

ÅÅÅÅh vad jag saknar er!! Såå himla fina bilder och det är inte alls nån hemsk bild på dej.. du är jättefin Jenny! Underbara vän! <3 Puss

2011-04-02 @ 22:53:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Vi saknar er me!!!! <3 <3 <3

Men ses förmodligen på måndag :D:D

Haha äsch :P

Puss på dej gumman!

2011-04-02 @ 22:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0