Sjukhusbesök

Hejsan!
Idag när vi var i Karlskrona passade vi på att hälsa på lille Ludde som äntligen har blivit förflyttat till lasarettet här igen! Han har ju både legat i Malmö och i Lund.
Ludde var riktigt pigg idag! Orkade tom leka en hel del! Han hade fått en vattenpistol av kusin Elias och den åkte fram kan jag säga! Golv, sängar, stolar - ja allt var blött! Stackars Peter va dyngsur :P Jag fick mig en vattenstråle rätt i ögat... men inte av Ludde! Peters barnasinne vaknade till liv :P

Är glad att Ludde var pigg idag.. Tyckte det var tillräckligt jobbigt att se honom så pass dålig ändå. Lille gubben! Inget barn ska behöva gå igenom det han gör, och ingen förälder ska behöva gå igenom den här oron som det måste innebära.
Men Ludvig är en riktig liten kämpe♥


Lille Ludde fick paket av oss såklart :)



Ludde visar upp sina fina leksaker för Alice!






Kusin-mys!


MysMysMys!



Vi kommer och hälsar på snart igen!

Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Usch så hemskt att se! Ett litet barn få lida så :(

Han uppskattade nog verkligen att ni kom på besök!

Kul med lite vattenkrig ;)Massa tankar o kramar till Ludde! Puss

2011-04-15 @ 10:03:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Cissi

Stackars liten :(

2011-04-15 @ 13:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0