Antikt och buskar


Mammas trötta lilla Älskling!

Hej på er!
Jagf har varit dålig på att blogga de senaste dagarna... Har verkligen inte hunnnit! Har inte hunnit med något alls faktiskt :P
Har umgåtts så mkt jag kunnat med faster å med min familj :)
Idag åkte jag, Alice, mamma & Faster till en antikaffär som ligger i Holmsjö... Brukar åka dit titt som tätt. Idag hittade vi dock inte så mkt nån av oss... Jag hittade lite skedar i olika storlekar, lite gamla vykort och det roligaste av allt; Kuddfodral med initialerna A.S. inbroderade :D Jättefina var de verkligen och kommer bli jättefina på Alices säng i framtiden =) Tills hon har en egen stor säng får hon allt låna ut de till sin mamma :P Kan lägga upp kort på de någin dag! :)
Efter vi varit i antikaffären så körde vi vidare till Blekingeplantan i Nättraby :) Jag köpte 2 st buskar, en Chersmine, tror den hette Snowbelle... Har iaf dubbla jättevackra blommor... Hoppas att den doftar mycket också! Och så blev det en paradisbuske! Så vackra!


Schersmine



Paradisbuske


Imorgon missar jag inte Prins Williams & Kates bröllop!
Såååååå roligt :D



God natt på er!
Pussar


Kommentarer
Hanna

Fina Alice.. så söt när hon sover.. fast hon e ju jämt söt! Åh skoj med kuddfodralen! Vill jag se sen :) Puss!

2011-04-29 @ 23:43:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0