Black Swan





Igår tittade jag på denna filmen... "Black Swan" med bland andra Natalie Portman och Mila Kunis.

Såhär skriver Movieine.se om filmen:

Nina (Natalie Portman) är en lovande balettdansös som vigt sitt liv åt att bli bäst. När förra stjärnan Beth (Winona Ryder) falnar står Nina på tur för att bli nästa stora namn. Med huvudrollen i en alternativ version av Svansjön måste hon lära sig att båda dansa som den vita svanen (något hon alltid bemästrat) men att även ta sig an den svarta svanens passion och kraft (något som är mycket svårare för henne).

Med redan hög press på sig själv och nu ytterligare en utmaning samtidigt som hon misstänker att den nya dansaren Lilly (Mila Kunis från "That 70s Show") försöker sätta henne ur spel sjunker Nina längre in i sitt redan alarmerande tvångsbeteende som åtföljs av starka hallucinationer. Snart vet hon inte vad hon ska tro på och var gränsen går mellan verklighet och (mar)dröm.


Ja det var ingen "Jenny-film" direkt. Jag kommer nog inte att se den igen... Hade höga förväntningar på den.. Visst var den spännande och så... Och Natalie Portman var ju grymt bra! Men nä... Ingen film för mig!

2 av 5 får den i betyg.


Kommentarer
Hanna

Tråkigt att filmen inte var så bra som du hoppats! Puss

2011-08-22 @ 22:29:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0