Grävande




Så här såg det ut här hemma igår (ja det ser iofs likadant ut idag) Vi håller ju på och byter ut det gamla avloppet... Det var inte godkänt så nu görs det ny 3-kammarbrunn. Jääääättekul......... :P
Den nya avloppet kommer läggas på den bortre sidan av garaget... Ville gärna ha det så långt från huset som möjligt! Så detta blir nog kanon!
Idag har dock inte "grävar-mannen" kommit... Iofs så regnar det ju :P Kanske blir lite väl lerigt då :) va vet jag!

Här hemma verkar de bli en riktig tråk/slappardag. Peter jobbar och efter jobbet ska han träna.. Så han bli iväg hela dagen... lite drygt, menmen.
Hade behövt iväg och handla lite... Ekar lite i kylskåpet.. Men vet inte riktigt om jag har lust.. kanske tar de imorrn istället!

kramkram


Kommentarer
Hanna

Så skönt att det är igång nu! Ja jag hade också velat ha den så långt ifrån som möjligt ;) hihi! Puss

2011-08-09 @ 16:59:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0