Idag hände det...

Goddagens! Vilket underbar dag det är idag! Jag har precis somnat Alice ute i vagnen och sitter och njuter av en stor mugg kaffe nu :) Så jag vaknar till :P
Inatt har Alice sovit hela natten i sin säng! Från nattningen vid 21-tiden till kl 7.30 imorse! jag har varit inne hos henne 2-3 ggr inatt och petat in nappen. Sen gick jag och hämtade in henne till oss vid halv 8... Och så fick hon välling och somnade om... sen däremot hände det som jag bara väntat på ska hända.... :( Alice trillade ur sängen! :( Hon vaknade innan mig och kröp tydligen iväg... Ändå hade vi pallat upp med kuddar, men de hjälper nog inte längre... så jag vaknade av att hon skrek stackarn! MEN sån tur va så hade hon landat mljukt! Vi har ju en "pälsfäll" nedanför sängen och så låg det 3-4 st kuddar där... Så hon landade rätt på de... Phuuuu! Tur för Selma att hon inte låg där :P Det brukar hon göra :) Så det var inte så farligt med Alice, hon blev mest rädd. :)


Kram på er!


Kommentarer
Linda

Usch fy! tur att det är bra med henne. Sånt är alltid så obehagligt :( men ändå oundvikligt med tanke på att man gärna har dom i sängen :P

2011-08-03 @ 12:33:46
Hanna

Usch lilla gumman! Tur att det gick väl med henne,... att ni hade filtar o grejer så hon landade mjukt.. Själv blev det en rejäl duns när klumpiga jag stupade framåt på ert sovrumsgolv haha...

Och skönt för Selma att hon inte låg där just då :P

Nu får det bara inte hända fler ggr :S

Puss

2011-08-03 @ 22:25:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0