Lek i mitt rum




Idag har Alice lekt loss i sitt rum medans mamma städade där! Alice verkar tycka mycket om sitt rum! Leker och busar och har sig! Ställer sig upp mot allt heela tiden! Det gäller att vara me... Hon har ramlat baklänges så många gånger när hon ska sätta sig ner igen så nu mera vågar hon inte sätta sig ner, stackarn!! =(  Så när benen inte bär henne mer brukar hon typ ropa till så får jag komma och hjälpa henne ner igen! Men snart vågar hon nog sätta sig ner igen, hoppas jag iaf ;) Nu står hon jättestadigt, både med en och två händer... Igår släppte hon taget helt i typ 2-3 sekunder! Uscha... Stora tjejen! Det går för foooort!! Hon kommer nog gå till sin ett årsdag skulle jag tro =) Hon hasar sig inte fram någonting längre utan det är bara krypa som gäller! =)


Puss och Kram!



Kommentarer
Hanna

Tror jag det att hon tycker om sitt rum =) En liten

flickas drömrum ju! =)

Så otäckt att hon ramlar baklänges :( Lilla gumman <3 förstår om hon blir rädd då när det gör så ont. Alexander har alltid satt sig på rumpan om han tappat balansen. Puss

2011-09-02 @ 20:54:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0