En dag på stan



Sötnosar!



Buuus!



Jag med lilla Alice



Hålla handen



Alice och jag delade (okej, jag åt mest) på en smarrig Äppelkaka!



Min fina vän♥



Fina Alexander!!

God kväll!
Idag har jag och Alice varit inne i Karlskrona med Hanna & Alexander. Hanna smsade imorse och frågade om jag var sugen på stan... och det är klart att jag var :D Var ändå massa grävmaskiner och sånt jobbigt på tomten så bara skönt att komma hemifrån en stund ;)
Sen va de ju det att det är Sail i Karlskrona nu... Så när jag närmade mig stan så blev det enorma köer... Svor å hade mig i bilen och funderade näsan på att vända :P Hitta parkering trodde jag skulle vara omöjligt! Men till slut så kom jag fram till stan och körde in i P-huset... Och där fanns gott om platser! Phuuu! =)=) Sen mötte jag upp Hanna & Alexander... Gick och kikade lite i affärer och sen blev det lunch/fika på Åhléns. Himla trevligt! kom inte hem med så mkt nytt faktiskt... ett par jeans och två par strumpor till Alice. Det var allt. Ni kanske får se bilder på iaf jenasen imorrn! strumpor är väl inte såå intressant kanske ;)
Nej nu blir det "The Killing" på 4an. Bästa serien på läänge! Och så är ju Joel Kinnaman me! ;)

Hörs imorgon igen!
Puss och kram!



Kommentarer
Hanna

Tack för att du o Alice ville hålla oss sällskap gumman!!! :D Ses imorgon igen! <3 Puss puss

2011-08-11 @ 23:11:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Linda

Åh, The Killing är såååå bra! Jag somnade från det igår. Hände det något spännande!? :D

2011-08-12 @ 13:12:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0