Premiär!






Inatt var det "premiär-sovning" för Alice i sitt rum! Eller ja, natten till igår somnade hon visserligen i sitt rum... Men vaknade när vi skulle lägga oss... Så det var bara att ta in henne till oss och natta om henne... men inatt gick det bättre... Somnade vid 20-21-tiden nångång... I sin säng! Och sov gott där till kl halv 4 ungefär. Då hämtade jag in henne till oss. :) Innan dess hade vi bara varit uppe och petat in nappen typ 2 ggr efter de att hon somnade. Så ja, lite framsteg iaf :) Hoppas jag kommer lyckas natta henne inatt i sin säng bara! :S Jag har inte samma tålamod som Peter om man säger så :P (och jag undrar var alice fått sitt Icke-tålamod från! :P)

Kraam


Kommentarer
Hanna

Snart när hon känner sig hemma i fina rummet så kommer hon sussa såå gott! Skönt att det har gått bättre o bättre! =) Puss

2011-08-03 @ 22:35:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0