Fniss

God kväll på er!
Har er tredje advent varit bra?
Idag fick jag sovmorgon... Sov till halv 12! Såå skönt! Ska bli kul att se om jag kan somna ikväll bara :P Men tror nog de... Igår hade jag en huvudvärks-dag så då brukar jag vara trött dagen efter.
Idag har vi bara skrotat runt här hemma. Jag har gjort lite mer julgodis... Rocky road & Snöbollar... Och så har jag bakat Kanelhjärtan. Gottgott! I fredags gjorde jag Chokladkola... Det är nog min absoluta favorit bland allt julgodis.. Mmmmm!! Hade tänkt göra Wienernougat idag me.. Men tror att det är lika bra att vänta lite med det... Annars kanske det är slut till jul.. ;) Sen är ju allt julgodis godast när det är nytt med. :) Är ju ändå två veckor kvar till julafton!
Lilla Alice har varit lite grinig de senaste dagarna.. samt dålig i magen... Men idag kom förklaringen... Hennes sjätte tand har kommit. Hoppas på mindre grineri nu! =)

Hihi nu när jag satt här började jag fundera på vart Selma var egentligen... Inte sett henne på hela kvällen... Sen hörde jag hur det kom snarkningar från Alices lektält! Snacka om att Selma hittat bästa och mysigaste sovplatsen! Haha! Jag har ju lagt in massa filtar, kuddar och nallar i tältet så Alice ska kunna mysa... Inte bara Alice med andra ord :P Fina lilla Selma!



Finaste lilla Pudeltjejen!


Ha det bra!
Kramar


Kommentarer
Linda

Oj, bakade du efter att jag hade gått eller? Du måste ge mig receptet på din rocky road! Det med olika sorters dumle. Apelsin var helt klart godast :D kram

2011-12-11 @ 23:24:25
Hanna- Mamma till Alexander

Härligt med en rejäl sovmorgon :D Åh så mkt julgodsaker du har hemma.. eller har de tagit slut? ;) hihi.. så gott!

Hoppas Alice är gladare nu och att tanden stannar kvar denna gången ;) hihi

Söt bild på Selmisen! <3

Puss

2011-12-16 @ 12:41:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0