Fnissfnissskrattskratt



Alltså jag vet inte riktigt vad det är, men när jag ser denna bilden så börjar jag alltid att gapskratta! Skrattade så tårarna rann innan! HAHAHA! Sååå komiskt omslag på nåt vis... :P Bara titeln är ju lite skrattretande på nåt vis... Hamilton! haha! 80-talet eller vadå liksom! Och sen fortsättningen; "I nationens intresse" hahaha! Och sen Persbrandts allvarliga min me... Pricken över i liksom! hahahaha! Jaja, jag ska inte säga för mkt, filmen kanske är jättebra... Men känns tveksamt med det omslaget på nåt vis ;) haha!



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hehe jag vet inte om jag är trött elr bara trög, men jag fattar inte det roliga hahaha!? Knäppa jag abtar jag ;P hihi Puss

2011-12-16 @ 23:04:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0