Förhoppningsvis varm om fossingarna...

Hej på er kära bloggläsare....
Idag var Alice och jag inne i Ronneby en sväng... Vi har handlat massor med mat och julbaks-grejer... Och så har vi handlat liite julklappar... Hade en liten julklapp kvar att köpa till Alexander så nu är det fixat! hihi! Inne i skoaffären sprang jag på världens varmaste och gosigaste vinterstövlar på rea! Så de fick följa hem.. Jag hade nämligen inga vinterskor... 600:- hade de kostat och nu var de sänka till 250:- :O Hur kan de sänka priset så mkt? Hur mkt tjänar affärerna egentligen på när man köper till fullpris? Just vinterstövlar brukar jag försöka hitta på rea... Tycker att det är så hiskeligt dyrt annars!! Jag har inte lust att lägga 1000:- på ett par tråkiga stövlar... Tycker inte att de dyra brukar hålla bättre än de billiga ändå... 1-2 säsonger bara..

Här kommer två lite halvtaskiga bilder... Var lite för mörkt för att fota... Men orkade ju inte vänta tills dagsljuset imorgon! :P
De är svarta med pälsdetaljer. :)





Kramar♥


Kommentarer
Linda

Haha de ser lila ut ;)

2011-12-06 @ 20:57:28
Hanna- Mamma till Alexander

Snygga var de minsann! :) Puss

2011-12-16 @ 13:00:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0