God kväll! Hoppas att ni haft en bra dag! ...

foto0361 (MMS)

God kväll! Hoppas att ni haft en bra dag! Idag har Alice varit hängig och lite febrig :( men för en stund sen såg jag att hennes åttonde tand har kommit! Kanske boven i dramat?! Nu verkar hon faktiskt piggare! Skönt :) jag har varit iväg och jobbat några timmar i em. Riktigt roligt har jag haft! Brukarna kände igen mig och en kom tom ihåg mitt tecken på teckenspråk! Kul! Känns faktiskt som att det var förra veckan jag var där och jobbade! Inte som 16 månader. . . Jag fick en julklapp av snälla jobbarkompisen carina, en Jättefin ask fylld med marianne-godis! Mums! Ha det så bra! Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Vad gulligt att du fick en present av din jobbarkompis och kul att det gick bra och kändes bra att vara tillbaka på jobbet! Hoppas du får va kvar där länge nu! Puss

2011-12-27 @ 08:19:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0