Sista träffen...



Mammas lilla Sötefia!


Älskar sin bok!



Goddag vänner!
Idag har Alice och jag varit inne i Karlskrona och hälsat på min vän Emma! Riktigt mys! Det var nog sista gången vi fick se Emmas gravidmage... Den 20e är hon beräknad till :) Så vi hinner nog inte ses fler gånger innan bebisen kommer... Spännande!
Efter vi varit hos Emma körde vi in till stan en liten sväng.. Köpte tre julklappar =) så nu är de då inte mkt kvar!
Åh så jag längtar till julafton nu! Tror att jag har lyckats rätt så bra med julklappar till både Peter och Alice så det ska bli kul att se deras miner när de öppnar :P Hihi!

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Spännande för Emma att bli mamma :) Det är då livet börjar så man ska va glad om man får den gåvan :) Söta bilder på fian <3 Puss

2011-12-16 @ 12:32:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0