Inskolningsträff



Elias och jag med Edvin i knät =)



Peter och Edvin som lånat storebrors cowboy outfit :P


Hihi, Elias fotade mig & Alice :P


Godkväll vänner!
Så var det fredag igen! Veckorna flyger förbi som vanligt! Idag har vi varit på besök på Alices dagis! Verkar himla mysigt! Kommer nog bli bra detta :) Inskolning kommer ske i början på feb. Spännande!

Sen var vi hos Peters syster Anna med fam en stund också =) Busade och gosade med lille Edvin (och Elias såklart, men inte lika mkt gos där kanske, han är ju stora killen nu!) och Anna bjöd på god fika också =)=)

Sen blev det lite handling på Maxi... Köpte oss en julskinka som jag ska griljera nu i helgen! Mumsmums!

Vi höres imorgon igen!
Kramar! 



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hihi ja det är nästan en liten mini Alice i din famn där uppe... hade det inte varit för de blåa kläderna så ;)

Mysigt med fika o så!



Spännande och roligt med dagisbesöket :) Tänk snart går våra småttingar på dagis! Wierd! Puss

2011-12-16 @ 23:05:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0