Alexanders dop

Hejsan!
Idag har vi varit i Torsås och varit med på Alexanders dop! Dopet var jättefint och allt var jättelyckat =)
Lillkillen skötte sig examplariskt :) Alice var lite smått trött i kyrkan så vi bar runt på henne en stund, men de funkade bra :) Duktiga Michaela sjöng på dopet också... 2 jättefina låtar! Lägger nog upp de här senare...
Efter dopet blev det Exotisk planka och så kaffe och tårta. Riktigt mumsigt!!
Här kommer lite kort :)


Michaela, Peter & Alice


Hanna med sin Dennis, Alexander och hans faddrar Moster Annika & Magnus




Lille fina Alexander!


De stolta föräldrarna!


Hanna hade dukat jättefint! Kolla in servetterna!


Du å jag Hanna


Hanna gosar med sin lille Plutt!


Lilla Jag... Lite 80-tals stil tror jag allt att de blev :P


Mååånga paket fick Alexander!


Mina älsklingar


Meee :)


Fina Hanna & Pauline, lite sugna på fikat tror jag minsann ;)


Alice blev väldigt förtjust i Alexanders Babygym :P


Där fick ni massa kort... Finns ju ännu fler, men orkar inte lägga upp fler nu ;)

Tack till Hanna, Dennis och Alexander! Jättefint dop!!


Pusss



Kommentarer
Hanna

Tack gumman för att ni ville komma, för det jääättefina presenterna! Alexander älskar den lilla speldosan!! =) <3

Så fint inlägg du gjort =)



Ps... du å ja Jenny! ;)



Puss

2011-02-06 @ 18:07:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0