God Natt

Hejsan!
Hoppas att er dag har varit bra! :) Min dag har varit riktigt bra tycker jag allt. Har inget att klaga på =) Både Alice och Selma har varit på bästa humör idag ;) Alice somnade tom själv i sin vagga för en stund sen. Himla skönt! :)
Jag tänkte att jag snart skulle gå och lägga mig jag me... sitter och småfryser lite men svepte in mig i min superfina sidensjal som Khaled köpt till mig i Dubai! Tack så hemskt mycket! Sjalen är underbar!


Trötta jag!


Åh förresten! Ikväll gjorde jag Chokladfondant för första gången.... HERREGUD så gott det var!!
Varför har jag inte gjort det innan???
Ni får kanske se kort på Fondanten imorrn!


Pussar och kramar♥



Kommentarer
Hanna

Så skönt att ha en dag full med energo och allt...

Chokladfondant vet jag inte riktikt vad det är.. men det är sån som ska va väldigt lös i mitten va?

Puss

2011-02-18 @ 09:51:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0