Kalas för Ludde

Hejsan!
Igår va vi och firade Ludvig som fyllt 4 år! Stora killen! Han fick 2 böcker av oss, som jag hoppas han tyckte va bra =) Vi fick god mat som Elina lagat... Nån slags Kycklinggratäng (tror jag man kan säga?) :) Riktigt gott va de! Sen åt vi Morotskaka som Elina hade bakat... Mmmm vad jag älskar morotskaka! Va ett tag sen jag gjorde de nu... Mumms =)
Killarna va väldigt intresserade av sin yngsta kusin och Ludde skötte "Napp-in-petandet" ;)


4 år!!!


Lillebror Gabriel!


Lilla Sessan



Puss



Kommentarer
Hanna

Hihi skönt att Ludde skötte napp-in-petandet :P E lite drygt ibland :P hihi

Puss

2011-02-15 @ 12:34:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0