Lilla Dockan




Fina lilla Alice ♥

Goa lilla unge!
Det är så otroligt roligt att se alla framsteg hon gör och allt nytt som händer... Hon jollrar mer och mer (och högre och högre) Sparkar nåt otroligt med sina ben gör hon också!!! Brukar vakna på mornarna av att en viss liten dam sparkar för fullt på min rygg :P Snart vänder hon sig nog också tror jag.. Idag rullade hon över på ena sidan och nääästan runt... :) Hon är däremot inte så värst stadig på benen får jag säga :P Lite "spagettiben" minsann!
Jag funderar lite på om det är tänder på gång me... Men det känns alldeles för tidigt, eller? Hon har iaf börjat dregla nåt otroligt mkt de senaste dagarna... Så mkt så hon tom måste spotta ut det... (mysigt va?) :P
Hon har börjat få hyfsad kontroll på sina händer och armar nu med... Igår såg jag hur hon satt och kollade in mitt Thomas Sabo armband och då främst den fina Jordgubbsberlocken... Sen rätt som det var kom den lilla handen och fick tag om Jordgubben... hihi =) Rätt mkt koncentration krävdes :P

PussÅkram


Kommentarer
Hanna

Njae... men visst kan det va tänder på G.. men det kan ju ändå ta ett tag innan dem kommer fram.. Min plutt dreglar han me! :) Puss

2011-02-07 @ 09:39:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0