Lördagsmys!



Igår hade vi en riktigt mysig kväll här på Göddegölsvägen!
Jag och Älskling åt god Lövbiff, potatisgratäng, fräst Aubergine & Zucchini! Till det tog vi oss varsitt glas med rött vin. Tror inte jag har druckit vin sen innan graviditeten!! Inget jag har saknat direkt, men igår var det gott =)
Kollade såklart på Melodifestivalen också! Många bra som var med tycker jag.... Brolle var nog den som var sämst tycker jag... Iaf låtmässigt... (Och det är väl de de handlar om);) Sjunga kan han ju verkligen!! Vilken röst! Men har han inte blivit väldigt töntig?? :O Lr har han alltid varit de :O
Sanna Nielsen som jag inte brukar gilla va faktiskt bra tkr jag... Å Daniel som va me i Idol för nåra år sen va bra på nåt vis... Först skrattade vi när han började sjunga... Men idag har jag allt gått å nynnat på hans låt :P hihi =)
Kul me Melodifestivalen! Då har man nåt att se på på lördagarna! :D

Ha det bäst mina vänner!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Så mysigt ni ser ut att haft det! Gott med vin.. vet inte när jag drack nåt sist :P

Brolle har nog alltid varit lite småtöntig men han e ju såå bra! =) Puss

2011-02-15 @ 12:27:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0