Lördagspromenad



Trött tjej på promenad!


Selma va desto piggare!


Jag i den fulaste mössan ever!!! Men såå varm å gosig! :P


Åsjön.


God kväll i stugorna!
Hoppas er lördag har varit bra! Jag tycker att dagen har gått extremt fort! Vet inte va vi har gjort hela dagen! En långpromenad har jag iaf hunnit me med mina tjejer! Gick "Åsjörundan" Var riktigt skönt... Trodde jag skulle frysa ihjäl men de va inte så fasligt kallt faktiskt :) 
Har ju kollat på melodifestivalen ikväll me... Så skoj att Playtones gick till final!! Bra låt tycker jag allt... Bäst ikväll :) Peter va rätt nöjd me att de gick vidare om man säger så:P Men de e klart, Kallignefolk har väl inte så mkt annat att vara stolta över :P haha :P
Imorgon är Peter ledig... Får se va vi ska hitta på... Bara vara hemma förmodligen... Eller Peter har tjatat om att ut å åka skridskor på nån av sjöarna här... Men jag vet inte... Tycker allt att det är lite läskigt! Men nu borde ju isen va tjock... Men tror allt att jag och Alice håller oss på land!!
Hoppas på att hinna måla lite imorrn också!!

Nej, nu blir de sängen!
God natt på er!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Vilken söt liten dräckt Selma har. Skönt med promenad.. spec om man har sällskap! Puss

2011-02-24 @ 09:18:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0