Med en hjälpande hand...


Med en hjälpande hand så går de kanon att sitta :P



Sötan! Jag undrar jag om jag inte känner igen de där öronen?!

Lilla Stumpan! 
Idag har Alice tränat lite på att ligga på mage... Hon brukar bli så hiskeligt arg när vi lägger henne på mage... Men idag låg hon faktiskt så i flera minuter innan hon blev arg! Lyfte huvudet mycket högre och under mycket längre tid än hon gjort innan. Skoj =)=) 
Jag har rensat bland hennes kläder idag... Så mkt som är för litet nu... :/ Himlans sorgligt!! Inte många bodysar i storlek 56 som passar längre... Byxor däremot går fortfarande :)
Har tänkt sälja mkt av kläderna på typ Tradera... Men är lite kluven... Känns så onödigt att sälja kläderna för bara nåra tior typ... Då kan man ju lika gärna behålla de...  Men samtidigt så, vart ska man ha det nånstans? Man kan ju inte spara allt.... :/



Kommentarer
Hanna

Hihi la in en sån bild på fb på min plutt me för ett tag sen där han visade sina framsteg! hihi =)



Duktiga å söta tjejen!



PUss

2011-02-15 @ 12:36:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0