Monkey

HejHopp!
Idag har jag och min lilla familj (minus Selma) varit på Mio i Kna... Har tittat ut ett matsalsbord + stolar som vi ska beställa om nåra veckor!! Åhh vad jag längtar!!! Det går lite i samma stil som vårt soffbord... Vitt högglans :) Me like :) Vill ha ett litet nätt bord... Inget stort och klumpigt... Det är ju ändå inte såå ofta vi har besök och inte ofta vi är fler än 6  st som äter heller :)
Kunde inte låta bli att köpa en ursöt matta till Alices rum.... Vi blev såå kära i den!!


Mattan är av handtuftad ull och är 130 cm i diameter.
Hoppas Lillan kommer gilla den =)=)



Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Hihi ja det va ju inte bara lillan som gillade den :P En söt liten vovve me ju! PUZZ

2011-02-18 @ 09:56:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0