Nätshopping

Hej igen!
Idag har jag "nätshoppat" lite... Beställde en soffa från Ikea... Skönt att slippa krångla med att låna släp å bil å så... Nu får vi den ända hem... Kostade visserligen 500:- men de kan de ju vara värt... Bensinen är ju inte gratis direkt :P





Ektorp 3-sits.




Köpte även detta skåpet som vi ska ha under handfatet uppe i badrummet.




Och detta skåpet också till badrummet där uppe :)



Och på Ellos hittade jag denna supersöta lampa!! Den ska vi ha uppe i hallen ovanför soffbordet :)



Sen har jag även beställt en liiiten grej till min fina vän Hanna också! Tyckte att de stod hennes namn på den... Hoppas hon kommer gilla den! =) =) =) Får bli en överraskning!



Nu blir de sängen... Är himlans trött!
Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Så fina saker du beställt gumman! Vart ska du ha soffan? Hihi så gullig du är! Spännande o se vad du har hittat på ;) hihi puss

2011-02-28 @ 23:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0