Stackars Alice

God kväll på er!
Idag har min lilla gumma fått sina första vaccinationer... En spruta i vardera ben... Första sprutan gick bra... Lite ledsen blev hon ju såklart... Men den andra va mkt värre.... Såååå ledsen blev hon.... Men gick iaf över hyfsat snabbt!! Trodde hon skulle vara ledsen längre efter faktiskt... Hon fick en alvedon rätt snabbt efter... För Maggan (Dsk) sa att de får alltid ont i benet efteråt... Och ofta får de feber... Så alvedon fick hon i lite förebyggande syfte :) Så ikväll har hon mått riktigt bra tycker jag! Lite trött å glansig i ögonen bara... Men lite kalasande har hon orkat me minsann! Har varit borta hos grannarna för lilla Tindra fyllde 8 år idag =) Trevligt! Åt både god Semla och tårta.... Muums =)
Alice har även hunnit med ett snabbt besök hos sin Farfar i hans å Lenas nya hus!:) Men det besöket sov hon sig igenom i stort sett ;) Huset var verkligen jättefint och med jättehärligt läge! I Saxemara ligger det :)
En liten shoppingrunda hanns också med idag... dels i stan men blev även en sväng till Maxi.

Nu är jag såååå trött!!
Imorgon ska jag och Alice (om hon mår bra) in till stan och träffa Emma... Skoj!!

Ha det bäst!
kramar


Kommentarer
Michaela

Jag får det inte att funka ändå =( Jag får bara in själva länken, inte hela bilden eller så =/



Kramar

2011-02-08 @ 23:42:12
URL: http://http://michaelapauline.blogg.se/
Hanna

Ååh fyy... :( lilla gumman.. man längtar verkligen inte efter den dagen :/ SKönt att hon verkar må bra iaf. Hoppas hon är pigg så ni kan in o träffa Emma! Hälsa henne från mig!



Puss <3

2011-02-09 @ 10:18:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0