VartTarTidenVägen?

God kväll på er!
Hoppas er dag har varit bra!!
Vår dag har varit bra, men den har gått så otroligt fort!! Känns som att vi nyss steg ur sängen!
Har iaf hunnit med ett besök på banken och träffat världens bästa bankman(kvinna) Eva! Besöket gick bättre än jag vågat hoppas på! Har öppnat 2 konton till Alice också... Ett fondkonto och ett sparkonto. Får kontouppgifterna nästa vecka... Så nu ska vi allt börja spara! Viktigt tycker jag, så hon har till kökrkort/bil/lägenhet/ eller vad hon nu behöver ha pengarna till i framtiden :) Fast pengar till lägenhet kommer hon inte behöva, för hon ska ju bo hemma hos mamma hela livet ;)

Efter bankbesöket blev det storhandling på Willys... Ekade nästan i kylskåpet!! Sen åkte vi till famljen Hansson/Axelsson i Hasselstad och hälsade på en stund =)
Imorgon ska vi försöka gå upp tidigt... Peter börjar jobba kl 14 och innan dess ska bilen (Peugeoten) besiktigas. Får se vad jag och mina tjejer ska hitta på :)

Sen på lördag är det dags för Alexanders dop!! Ska bli sååå roligt!! Hoppas han kommer bli glad för paketen! hihi :P

Och på söndag fyller min älskade lilla Mormor Alice 90 år! Och samma dag blir min lilla Alice 3 månader! Så på söndag blir det kalas minsann! Ska bli kul att träffa släkten =)
Så i helgen är det allt fullt upp! Roligt! Sån tur var så har Peter faktiskt ingen innebandymatch just denna helgen... konstigt! Brukar ju vara match varje helg annars! Egentligen skulle han ha jobbat på lördag men han lyckades byta bort det passet =) Skönt =)


Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Ja visst är det viktigt med ett sparkonto.. Har vi sagt sedan han föddes.. men inte kommit iväg till banken.. Nu fick han ju lite pengar på dopet som ska gå till hans sparande ;) Så denne skulle väl fixa det i veckan.. hihi..

Puss

2011-02-07 @ 09:41:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0