Alice & Karin



Alice med sin pappas momor Karin =)

God kväll i stugorna!
Hoppas allt är bra med er och att ni har en härligt helg =)
Har inte lboggat på nåra dagar nu tror jag... hm.....
Men har inte hänt så värst mkt som ni missat ;)
I torsdags hade vi vår bil inne på service... gick väl bra... de hittade lite fel på den som jag hoppas de inte kommer säga nåt om på besiktningen!!! Men får se... Efter vi hämtat bilen tittade vi inom Peters mormor Karin en stund... Fikade och umgicks :) Trevligt! Alice & Karin mös =)
Igår hade vi en riktig hemmadag! Peter lade golv i hallen på övervåningen och jag bakade och passade Alice... Haha... Vilken rollfördelning då :P
Idag har Alice och jag shoppat lite i Rby undertiden Peter spelade match :) Jag har ju en kär vän som fyller år i veckan som kommer så Alice och jag köpte en liten present... hihihi :P

Nej oj så mycket klockan är!! Dags att sova =) Ska bara väcka mina tre älsklingar som alla ligger och sover på soffan :P

Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Vilka fina kort på Alice o sin farmor =)

Hihi tack så jättemkt för presenten gumman! <3 Puss

2011-01-16 @ 22:30:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0