Inför Alices Dop


2011-01-22 kl 22.05

God kväll på er!
Ja imorgon är det då dags för vår lilla tjej att döpas! Ojojoj det kan nog bli livat i kyrkan minsann!! :P Hoppas folket har hörselskydd med sig ;) hihi Näää får hoppas hon är någorlunda lugn. =) Inte mkt att göra åt de i vilket fall!
Efter dopet i kyrkan ska vi till församlingshemmet här i Boda för att äta lite smörgåstårta och sen vanlig tårta. =) Blir rätt många gäster faktiskt... 38 st inklusive alla barn =) Himla roligt att så många kan komma! Och speciellt de som kommer långväga ♥
Ikväll har vi varit borta i Församlingshemmet och dukat.... Blev riktigt fint minsann! Men nu börjar jag få ont i käkarna av allt ballongblåsande :P Hihi =)
Imorgon har jag inte så himla mkt saker kvar att göra... Hmmm... Ska göra en Pastasallad till allergikerna och dressing till den.... Sen är de det vanliga... Välja kläder, stryka, duscha, fixa håret osvosv... plus allt man ska göra med Alice såklart.. Men de ska nog gå bra =)

Här kommer lite "tjuvkiksbilder"


(Dålig kvalitet, taget me mobben)

Tror jag ska ta å försöka natta Lillan (och mig själv nu)
Ha de så bra! En del av er ser jag ju imorrn =)
Pussar


Kommentarer
Anonym

Du hade gjort jättefint gumman! :) Puss

2011-01-25 @ 15:27:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0