Busfrö!




Min lilla Busa!


Idag har det varit full rulle på Alice! Jisses så snabb hon är nu... Det gäller att va me! Hon är verkligen på allt nu också... Hennes leksaker är bara roliga en stund, sen går hon på jakt efter annat att leka med:P Mest populär är Selmas korg/bilbox.. Den ska hon krypa in i heeela tiden... Gissa om Selma gillar de då? Nja... Alice är hemskt glad för Selma, men Selma är inte riiiktigt lika glad för henne :P Men Selma är iaf väldigt snäll mot Alice... Skönt det... Behöver inte oroa mig för att Selma ska hugga direkt... Då är jag mer orolig tvärt om! ;) Idag hörde jag hur Selma morrade till argt på Alice och när jag kollade satt Alice och slog på stackars Selma! Då blev det utskällning! Stackars Selmisen!

Idag gick Alice några steg själv med den lilla dockvagnen btw! Annars hasar hon mest framåt... Det går snabbare än att krypa än så länge :P


Puss



Kommentarer
Hanna

Naaw stackars lilla Selma!! Då förstår jag att hon sa ifrån. Puss

2011-07-30 @ 22:48:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0