Drömmar...

Hej på er!
Idag har det varit riktigt tråkigt väder här... Regnet har verkligen öst ner! Men det har faktiskt inte gjort mig så mkt =) Jag har haft en riktig innedag... Städat och bakat =) Jag har bakat Drömmar för första gången i mitt liv! Men nästa gång jag bakar drömmer ska jag nog gå efter ett annat recept... Detta var lite knas... men gott blev det!
Sen bakade jag en annan kaka också... "Bärkaka" som jag hade röda vinbär & blåbär i. Den har jag inte smakat på än! :P


Drömmar :)



Kram!


Kommentarer
Linda

Den där bärkakan låter mumsig! Den kommer jag & smakar på måndag ;) hihi kram

2011-07-29 @ 10:07:36
Hanna

Mums va goda de ser ut! Bra jag tipsade dej om de va hihi... fast jag tänkte ju på hallongrottor hehehe.. Det var evigheter sedan jag bakade vanliga kakor.. Puss

2011-07-30 @ 22:50:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0