Haddocks- den flytande restaurangen

I lördagskväll gick vi alla ut och åt på den mysiga restaurangen Haddocks som är byggd på en gammal pråm. Jättemysigt!


Hanna, jag och våra underbara små bebisar! Färdiga för att ut och äta :)


Finaste lilla Alice och jag!









Peter och jag åt Fiskgratäng á la Chef Silver...



... som innehöll dagens färska fisk (kolja), räkor, havskräfta och musslor som gratinerades med skaldjurssås. Serverades med Pommes Duchesse.


Hanna & Dennis tog Hamburgare med alla möjliga goda tillbehör! =)


Hanna ♥ Dennis


Hanna med sin fina familj =)



Fina Alexander! Så glad så!


Och glada Alice =)



Jag med min fina familj♥




Kommentarer
Hanna

Så mysigt det var att äta ute en av kvällarna! Tur vi hann hem innan värsta regnskuren hekt plötsligt kom sen me ^^ Puss

2011-07-14 @ 13:14:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Vilken trevlig, mysig och rolig minisemester vi hade! Längtar tebax lite! :) Puss

2011-08-26 @ 18:12:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0