S e m e s t e r

Hej på er!
I tisdags tog vi bilen och körde till Mölndal och till min Faster Kerstin! Kom väl fram vid 14-15 tiden.... Blev såklart bjudna på god mat av Faster! Mumsig "Allt - i - ett - gryta" eller vad man ska kalla de för :P Himlans gott, som alltid! Jag drack ett glas Rosévin till... Såå somrigt - och gott!
Sen sov vi över hos Faster till onsdagen... På förmiddagen kom min andra Faster -Karin över en stund. Hann mysa lite med Alice =)
Seeeen bar det av till underbar SKÄRHAMN! Åh vilket ställe! Jag är kär i Skärhamn! :P Min snälla Faster hade lånat ut sin otroligt mysiga stuga till oss. Faster åkte med oss upp till Skärhamn och visade oss allt vi behövde veta och så... Sen körde hon och lilla Olga hem framåt kvällen.


Alice fick en jättesöt docka av sin Gamlafaster Kerstin!



Den gillades skarpt!



Peter är redo att hugga in!



Faster serverar



Alice underhöll oss :P


Mys med Gamlafaster Karin!



Här har vi precis kommit fram till huset i Skärhamn. Middagsdags för Alice!



Vackra blommor från Fasters trädgård samt flaggstång för att "fira" Alices 8-månadersdag!



Jag med min underbara lilla Alice.

Ja, som ni säkert förstår så kommer det måånga fler inlägg och mååånga fler bilder :P


Kommentarer
Hanna

Så god mat faster Kerstin ser ut att ha lagat! :D Man längtar redan tillbax till Skärhamn och det lilla sommarhuset <3 Puss

2011-07-12 @ 13:45:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0