Fina Emma



God kväll vänner!
Imorse åkte jag och Alice till finaste Emma! Emma bjöd på smarrig frukost med kokta ägg, frallor, massa gott pålägg osv =) Sen blev det såklart massa bus och mys! Alice gillade verkligen Emma! Kanske för att Emma bär på Alices framtida kompis som ska komma i december :P Ååå vad jag längtar! :D
Sen tog vi oss en lååång promenad i värmen me... Fick köpa lite glass på vägen så vi skulle orka gå hela vägen hem ;)



En gaaaaammal bild från den gamla goda tiden på Emma å mig :P
Som jag såg ut! Haha!


Kraam på er!



Kommentarer
Hanna

Jaa så rolig nyhet!!!! :D Grattis till Emma!! Så mysig dag ni verkar haft! :) Puss

2011-07-28 @ 16:00:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0