Mamma-barn träff



Dagen började med att jag tog på mig stövlarna och begav mig ut mot Jordgubbslandet för att leta jordgubbar =)
Skulle ha som dekoration till en Cheesecake.... En hel del hittade jag! Så fort de mognar!



Alice & Alexander hälsar på varandra! Tror allt att de gillar varandra! ♥



Mammor och barn!



Söta Alfred skjutsar Alice i gåstolen! Busungar!



Alexander med strumpa i munnen! Leker hund tror jag ;) Sötaste!!



Alice å jag!



Äter middag...



Typ Fahitas som bästa Hanna fixat! Himlans gott!! :D



Jag å Pauline har kinderna fulla me mat :P



Till efterrätt hade jag me mig en Cheesecake med jordgubbar från landet, både i och uppe på som dekoration =)



Hanna bjöd både på kanelbullar och sina supergoda Kladdkaksmuffinsar!



Finaste♥



Jag å Busungarna!



Fr vä: Jag & Alice, Hanna & Alexander, Jeanette & Leia & Nova, Pauline & Molly, Maggi & Alfred.






Tack alla Mammor och barn för en jätterolig dag!




Kommentarer
Hanna

Så kul det var att träffa alla. och kul att alla (nästan) kunde komma me ju =)

Snart får jag komma hem o hälsa på er! Hoppas på en dag med sol.. så kanske busfröna kan bada ihop =)

Puss

2011-06-14 @ 12:05:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0