Räddningsaktion

Idag när jag gick upp på morgonen ställde jag mig vid fönstret uppe i hallen och kikade ut... Fick se att det låg något och flaxade i jordgubbslandet... Så jag sprang ner för trappen me Alice på armen och dumpade av henne (med bajsblöja och pyjamas) i köket...


Stackarn lille fågel! Gick inte att lirka loss vingen utan fick klippa av nätet. Trodde vingen skulle va bruten.. Va så konstig vinkel på de..




Här har jag fått loss stackarn! (Lite suddig bild tyvärr)



Pustar ut lite innan den flög in i skogen!


Kommentarer
Hanna

Hihi vilken tur att du finns! ;) och att du hann tänka på kameran :P

Hoppas den mår bra nu! Puss

2011-06-17 @ 11:53:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Bodypalace

stackars pippi, den var säkert vettskrämd

2011-06-17 @ 12:10:05
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Ellen

Stackars fåglen vet du vilken sort det var?

2011-06-18 @ 11:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0