Soligt i Staun

God kväll på er!
Idag har jag och Alice varit i Karlskrona hos min fina vän Linda. Vi hade lite picknick (som ni kanske såg i ett tidigare inlägg) på hennes mysiga bakgård. Linda bjöd på frallor, muffins och små cockies... Mums!
Här kommer lite kort!


Läsa inredningstidning :P



Söta tjejer



Myspys


Sen gick vi en runda på stan me... Jag shoppade liiite bara... Ett par shorts till Alice, 2sr förvaringslådor och en stor typ korg att ha hennes leksaker i :)
Kanske kommer bilder någon dag :)

Puss


Kommentarer
Hanna

Åh så bra med förvaringslådor.. Alexander har inte så mkt leksaker än iofs.. :P

Så mysigt med picknock... det kanske vi skulle haft i Skärhamn? ;)

Puss

2011-06-28 @ 22:51:24
URL: http://imm0rtelle..blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0