Hanna & Alex

Hej på er!
Har ni haft en bra dag? Alice och jag har haft besök av Hanna & Alexander. Himla skoj har vi haft det! Hanna & Aexander kom vid 11-tiden.. Då blev det gröt till beesarna! Sen fick de leka på golvet medans Hanna & jag åt frukost. =)
Sen blev det lite barnvagnspromenad för A & A skulle sova... När besarna sov passade H & jag på att fika lite! Jag bakade en Vaniljkladdkaka imorse som vi mumsade på =)
Lilla Alice har inte varit på sitt bästa humör idag tyvärr :( Förkylningen har inte släppt än... Så hon har varit rätt så lessen :( Stackarn! Men hon har ju såklart varit glad emellanåt me!!
Efter fikan gick vi en liten sväng bort till affären å handlade lite till middagen.. Kycklingsallad med chilidressing fick de blir... Man är ju inte superhungrig i denna värmen direkt!
Här kommer lite kort (kommer fler i andra inlägg senare)









Kommentarer
Hanna

Längtar så tills vi ses nästa gång! Alexander saknar redan sin söta kompis! ;D Puss

2011-06-28 @ 23:09:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0