Bus & Kärlek





God kväll på er!
Hoppas er dag varit bra =)
Jag började dagen med soooovmorgon! Åh så skönt =) Gick inte upp förren kl 12 typ :P hehe! Men de behövde jag faktiskt... Så himla trött nu av förkylningen!
Idag har inte hänt så mkt här hemma. Myst och busat med Alice såklart!
Mamma och Lukas tittade förbi en sväng också =) Skoj! Lukas blev så glad så! Vet inte om Selma blev riiiktigt lika glad :P
Åhhh Alice va så go innan idag... Hon satt i sin stol och åt och under tiden busade Selma på golvet nedanför... Och Alice tittade på Selma... och så skrattade hon till högt! Tror Alice kommer tycka (och tycker) himla mycket om Selma! Blir nog en djurvän skulle jag tro! Det värsta jag vet är barn som inte respekterar djur! Är ju såklart inte barnens fel utan föräldrarnas!

Puss å kram!


Kommentarer
Hanna

Härligt med sovmorgon.. det får man inte nu för tiden :P Puss

2011-08-26 @ 19:13:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0