Dagens



Idag visste jag inte riktigt va jag skulle äta till middag.. hade massa grejer i frysen men inget jag va sugen på direkt :P
Så jag tog lite grejer jag hade i kylen... Aubergine, Zuzzhini, morötter en halvgammal bit purjo, vitlök och fräste det i lite olivolja och smör... och sen klickade jag i lite creme fraiche... Himlans gott! Hade bara nudlar till.
Detta är nog den matlagning som jag tycker är allra roligast... Att bara improvisera och ta det man har hemma =) Är rätt dålig på att följa recept faktiskt :P

Puss på er!


Kommentarer
Lena

Jag tror att växten är Kejsarkronor

2011-03-25 @ 14:40:57
Jenny

Tack Mamma =)

2011-03-25 @ 21:28:28
Hanna

Mums.. såg gått ut! =) Puss

2011-03-25 @ 22:05:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0