Fredag!

Hej på er!
Fredag  -IGEN! Usch, det är riktigt skrämmande att tiden ska gå så här himla fort! Veckorna bara flyger iväg!
Idag har vi varit hemma hela familjen och fixat och donat lite... Vi har hängt upp å kopplat in 2 lampor... En i badrummet uppe och en uppe i hallen (Snäckskalslampan som jag visat kort på) Sen har jag målat lite också... Håller på å målar om 2 st hyllor som vi ska ha i badrummet uppe... Så idag fick de sig en strykning till med vit färg... Får bli minst en strykning till. Sen när jag ändå hade färgburken öppen å penseln i handen fortsatte jag med lite golvlister och trappräcket :)
Skåpen till badrummet uppe har jag förresten byggt ihop också så de är på plats! Så skönt med lite mer förvaring! Det behövdes verkligen!

Har varit ute och kikat på busken som såg ut att brinna på kortet... Och den har inte brunnit vad jag kan se :P Däremot så såg jag att det ser ut som att den brinner på TVÅ kort... Himla märkligt! Solen var ju inte framme igår så det kan ju inte vara någon typ reflex från den.... Hmmm.....


Trevlig helg på er!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

usch håller med om att tiden går alldeles för fort :( Snart är vi igång o jobbar igen... men tänk vad underbart att va lediga en heeeel sommar! När va man det sist liksom ;p Puss

2011-03-19 @ 17:25:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0