Hallen uppe

Hej på er!
Idag har jag fixat lite i hallen uppe... Satt upp gardinstång och hängt upp gardiner... Är fortfarande en del kvar att göra innan det är klart... Taklampa ska upp, lister ska spikas, skötbordet ska flyttas, tvn ska upp, fönstret ska målas klart och räcket vid trappen ska målas igen... Men man ser allt redan vilket stor skillnad det blir......

Så här såg de ut när vi flyttade in:


Furu,furu,furu (bör uttalas som Simon i "Simon & Thomas" uttalar det) ;) plus ful heltäckningsmatta.

Och idag ser det ut så här:


Tänk va nytt golv, lite vit färg och en turkos fondvägg kan göra!! Ändå har vi ju inte kostat på rummet så mkt...
Billigt golv, billig vit väggfärg, billig soffa, gammalt soffbord osv!
Men det som gjort mest skillnad tror jag är taket som nu är vitt...



Ny lampa som jag köpte i en liten inredningsbutik i Mölndal och gardiner "Alvine Fläta" från Ikea som jag fått av snällaste Hanna! Tack så mycket gumman


Puss på er


Kommentarer
Hanna

Men shit va SNYGGT det blev! Snacka om uppfräschning!! :) Gardinerna passade ju jättebra där! Och en jättefin lampa- Me like! Pussss

2011-03-14 @ 21:17:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Oj som det såg ut innan alltså! Vilken skillnad!!! Puss

2011-08-26 @ 19:20:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0