Onsdag

God kväll i stugorna!
Har ni haft en bra dag?
Idag har jag varit på lönesamtal med min chef. Va väl rätt onödigt kan jag tycka... Trodde att jag skulle få veta vart jag kommer bli placerad när jag kommer tillbaka efter mammaledigheten... Men de fick jag ju inte veta...
Aja.... Jag är ju fastanställd i kommunen iaf... Så min lön kommer jag ju få... Men hade ju varit intressant att få veta vart man hamnar nånstans!
När vi var i Ronneby passadevi på att uträtta några ärender... Var på tippen och slängde lite skräp, köpte lite trädgårdsredskap och lite fröer... Bland annat till grönsakslandet :)

Nej nu vaknar min lilla gumma!

Ha det bra!
Puss


Kommentarer
Hanna

Tråkigt att du inte fick veta nåt ännu :/

Men kul med fröer =) Vad är det du ska så trors?

Puss

2011-03-24 @ 08:22:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0