Söndag

God kväll!
Så var denna helgen över.
Idag har jag inte mått alls bra... Är genomförkyld... Känns som att jag är det hela tiden...
Så idag har jag mest tagit de lugnt... Låg en stund på soffan uppe och tittade på film och åt glass och torkad frukt. Lille Lukas har ju varit här hos oss idag me! Skoj! Imorgon kommer han igen =)

Bilder:

Mys framför tvn



Mina Älsklingar! Lika som bär!


Lilla Sötnosan!


Tränar på att stå själv i soffan =)


Bus i blicken!


Lukas (som nästan smälter in i 70-tals mattan) väntar på "Lilltur"



Nu ska jag upp och lägga mig. Hoppas jag mår bättre imorgon!
Kram och God natt!


Kommentarer
Hanna

Vad skönt med en mysdag nu när du är sjuk! Hoppas du blir frisk snabbt!

Vad duktig Alice har blivit på att stå nu. Lilla stumpan, hon är för söt! <3

Puss o sussa sött!

2011-03-27 @ 23:12:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0