Unforgettable

Peter la över lite kort från sin mob till datorn innan idag... Bland annat de här korten:


Dags att åka in till Förlossningen! Va stor min mage var!
Liiiiiite blek va man me tycker jag allt :P
Inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit eller sovit på flera dygn iofs!



I undersökningsrummet på förlossningen... Tycker att jag ser förvånansvärt pigg ut vilket jag verkligen inte var!
Jag har knappt nåt minne av detta alls... så trött var jag! Uscha! Får lite ont i magen bara av att tänka på det....



En av de första bilderna på Alice! Inne på vårt rum på förlossningen.



Helt utslagna! Ser ni så stor min mage fortf var?!



Alice! Vårt lilla ♥


Kommentarer
Peter

<3 Älskar er!

2011-03-19 @ 11:36:09
Hanna

Hihi ja det tog ett tag innan magen sjönk väck, men man har ju fortfarande lite kvar :P

Så fin du var (och är) gumman <3 Och tänk att det var er underbara lilla Alice som bott i din mage så länge. Helt otroligt. Och vad hon utvecklats och förändrats sen hon föddes. Fast man ser ju så klart att det är Alice =) Pusss

2011-03-19 @ 17:22:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0