Bröllopsfest



Brudparet anländer till festen!












Alice myser med sin Gudfar!




Presenten från oss :)


Kungskvarnen i Borgvik. Festlokalen!



Mums med Champagne!


Lilla jag! Blev en enkel håruppsättning.


Trivdes bra i min klänning! Var lite roligt för Brudtärnornas klänningar var nästan likadana som min :P
samma färg! Hehe! :P Men min var nog lite mer "vippig"


Puss på sockerhjärtat!


Min plats :)


Menyn! Underbart god mat!


Hihi!



Förrätt



Underbart goda varmrätten!



Supergod Chokladtryffel till dessert!



Jättevackra bordsekorationer!



Alice hittade sig en ny vän - Johanna!



Nu börjar sko-leken!


De tyckte inte lika om allt :P



MUMS!!! Öh ja , shoten alltså!


2 trötta tjejer!


Kungskvarnen by night!



Michaela har fotat här... Vi hade gått hem :P Gick vid 12-tiden.

Det kommer säkert fler kort framöver... Men detta får räcka för idag! :P
Puss!


Kommentarer
Hanna

Wow vilket bröllop!!!! <3 Så otroligt vackra.. Häft och vagn har jag också alltid velat åka... men får väl bli en raggarbil (cab)... min prins måste ju få lite som han vill me hihi ;)

Shotsbäraren såg me rätt god ut ;) haha!

Vad är det för en sko-lek förrsten? Nån som ställer frågor o så ska de svara ärligt på dem typ så ser man hur lika/olika de är?

Puss

2011-05-24 @ 13:29:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Malin

Vilken mysig miljö och festlokalen ser underbar ut.

Man blir riktigt sugen på att gifta sig :)

/Malin

2011-06-14 @ 22:30:56
URL: http://www.hittafestlokal.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0