Efterlysning

Hej på er!
Nu har jag suttit här på nätet och letat efter en Sulky/resevagn huuur länge sen helst... :S Hittar dock ingen som passar för oss... Känner att vi nog inte kan ta med Alices "vanliga" vagn nästa helg när det är bröllop.... Den tar ju i stort sätt upp hela bagaget... Och det känns som att vi kommer få ha med oss massa packning... 2 nätter iväg (på olika ställen) med en bebis... Ojojoj.... Borde nästan ta å skriva en lista på allt vi måste ha me... :S
Är det någon som vet vart vi kan hitta en liten smidig vagn? Som inte är så dyr... Och helst med fullt liggläge, eller iaf ett bra viloläge.... Nån som kanske rent av har nån vagn hemma som ni vill bli av med? Hör av er isf =)=)


Puss på er!



Kommentarer
Dani

Jag tycker att Maclarens vagnar är helt outstanding, både den som heter techno (fullt liggläge och fjädring) och den som heter quest (bra viloläge). Visst, de är lite dyrare än andra paraplyvagnar men de är verkligen grymma - helt annan liga än de billigare vagnarna. Kolla om du hittar en beggad på blocket kanske?

2011-05-12 @ 13:04:46
URL: http://www.barnbutikerna.se
Jenny

Tack så mycket för tipset!

Ska kolla på blocket :)

2011-05-12 @ 15:13:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Anonym

Hej syster!

Jag har ju en vanlig sulky med fullt liggläge.... Haft då vi varit utomlands när barnen vár mindre...som en paraplysulky, men lite bättre. kom förbi om du vill låna.// Karolina

2011-05-13 @ 00:04:22
Zanja

Babyproffsen har en jättefin vagn som erbjudande väldigt skön att köra och liten och smidig en vän till mig har den i äppelgröna såå snygg.. kolla in den på hemsida.

2011-05-14 @ 20:59:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0