En härlig dag!



Alice har legat ute på en filt och lekt i eftermiddag =) Selma ville att hon skulle kasta boll!



Pilla på gräset är mysigt...



Vill hellre ligga på gräset än filten :P



Finaste lilla Selma♥



Ser ut som att hon går :P Men hon hoppar! Haha!



Å så jag me... I min favoritklänning... Har den dag ut och dag in :P


En härlig dag har vi haft idag! :D
Morgondagen blir säkert minst lika bra... Då ska jag och Alice till Hanna & Alexander :D Skojskoj!


God natt på er!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Vilken mysig dag ni verkar haft :D hihi ja gräset är minsann intressant =)

Haha ja det ser verkligen ut som att Selma går på två ben ;) Fast det kan hon väl det me? ;)

Puss

2011-06-01 @ 21:05:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0