Fiskrätt



Dagens middag..


Hejsan hoppsan!
Hoppas att ni har haft en bra dag idag! :D Vår dag har varit strålande :D Pappa Peter har varit ledig idag... Skoj! =) I förmiddags var vi ute hela familjen... Jag har sått en massa olika fröer... Ringblommor, Aster, Borstnejlikor, Lövkoja, Malva, Nejlikor osv =) Får hoppas att det tar sig! Peter har börjat gräva fram Jordgubbslandet... Himla massa plantor är det... Hoppas det blir många fina bär.. Har för mig att de Jordgubbarna var himla söta och goda =)
En sväng på Willys har vi också varit. Storhandling! Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt! Skönt det. :)
Till middag idag blev det fisk... Visste inte riktigt va jag skulle göra med den... Men jag tog lite av de jag hade hemma, Purjo, Zucchini, gul och lila morot och la runt fiskblocket... sen hällde jag över Arlas (tror jag, möjligtvis Kelda) Skagenpanna.... (Matlagningsgrädde i en burk och uppepå burken är själva kryddningen i en liten ja plastgrej :P (Ni fattar precis va?)  )
Jaja! Himlans gott blev det! Kokt potatis hade vi till.

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Mmm ser gott ut! =) Puss

2011-05-11 @ 14:25:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0