♥Greta & Daniel♥



Inne i den fina kyrkan! Botilsäters kyrka.



Lilla Alice väntade glatt på brudparet!



Brudtärnor och Marskalker kom indansandes till en fin låt... Beatles- All you need is love.








Här kommer Brudgummen (Kusin Daniel) indansandes!




Here comes the Bride...




Vackra Greta blir överlämnad av sin Far Nils.



Man & Hustru!


Så otroligt vackra ihop!


♥KÄRLEK♥


Glädje...


Brudparet med brudgummens föräldrar. Min Moster Anki & Lennarth.



Schnyggingar! Michaela & John!


Mamma, Marita (Morbrors fru), Kusin Philip, Morbror Jan-Erik samt Morbror Stefan!


Vi♥



Söta Kyrkan!


Lite folk!



Lillebror och hans Michaela!

En bild säger mer än hundra ord så jag tror inte jag behöver tillägga så mycket.... Ni ser ju själva hur underbart bröllopet var! :)




PoK 



Kommentarer
Hanna

Åh vilket vackert bröllop! <3 Vilken söt krona hon har me! =) Jättefint par!



Puss

2011-05-23 @ 18:13:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Michaela

Åå vilka fina bilder! Jag lånar några till bloggen :P Kramar <3

2011-05-23 @ 21:30:50
URL: http://michaelapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0